blä för ont i halsen

Hemma idag från skolan, eftersom min förkylning har bara blivit sämre sen klassresan, så får se om jag blir bättre över natten annars kanske jag blir tvungen att vara hemma imorgon också.
Fick ett brev från kommunen idag där det stog att jag hade fått sommar jobb på dagiset nere i Almunge, blev skit glad för de var tydligen väldigt svårt att få sommar jobb i år, och de bästa av allt är att julllan också hade fått där precis samma veckor och allt så vi kommer få snyta små barn tillsammans, de kan ju inte blir något annat än bra ? :D


Nu ikväll så blir lite so plugg och desperet housewives, den här veckans avsnitt kommer blir grymt spännande!

Sommar kom


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, min mamma jobbar på det dagiset :P

och snygg bild :)

2009-05-19 @ 22:08:07
Postat av: Lukas

Min mamma jobbar på det dagiset :P

Härlig bild, Sommar äger. :)

2009-05-19 @ 22:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0