LEDIGHET

Ciao! .. har extra ledighet den här veckan så var ledig både idag imorn och sen resten av helgen då såklart, super skönt!
Igår så tränade jag fotboll och sen kom Jullan hem till mig och vi snacka, åt godis och kollade på film.. jätte mysigt! även fast hon somnar lite då och då under våra samtal ;).. Sen idag åkte vi in till stan och hon slingade håret jätte fint! och jag kikade runt lite bara, fick med mig en tröja och strumpbyxor, men imorgon ska jag mamma och Johan till Stockholm så sparade mig lite till det!

Juste sen skulle jag ju skriva lite om mina kära vänner Julia och Evelina, dom är två härliga och knasiga tjejer på 16år! dock ej singlar, sorry! .. Evelina känner alla och studerar folk från topp till tå i matan, speciellt ..... och Jullan tycker om att döpa om sig själv i andras mobiler och skicka snuskiga sms! ojuste fick en kokosboll av Eve i gluggen som födelsedagspresten, TACKTACK! :D

Tröjan som inhandlades idag


Munktröjan jag köpte för någon vecka sen som jag lovat att visa bild på


Kommentarer
Postat av: Alexander

Vad söt du var i den vita tröjan! :)

2009-09-25 @ 22:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0