fredags mys

Kom precis hem från Jullan, åkte med henne hem efter skolan idag en liten stund och vi fikade lite och snacka.
Ännu en härlig dag i skolan, på gympan gick vi till österängen och kastade spjut, stötte kula, sprang 60 och hoppade längd, och sen som avslutning sprang vi 12 min non stop. Jag kan väl inte påstå att jag är speciellt bra på friidrott med det är väldigt kul! det är verkligen något som jag skulle vilja vara bra på!

Nu ska jag väl käka lite middag om ett tag, pappa står ute och fixar vid grillen. Annars ikväll har jag inga speciella planer, stannar väl hemma och tar det lugnt om inget annat dyker upp.
Emma har lovat att ringa också så ska snacka lite med henne, det är det ända för ikväll som är spikat!


pyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0