heal the world

Hallå bloggen! På tisdagar har vi sovmorgon till 11.25 så idag så fick man sova ut ordentligt och slippa gå upp kl 6, hur skönt som helst!
Vi hade lite matte, spanska, engelska och så och lektionerna flöt på bra och vipps så var klockan tre och vi slutade för dagen.
Jullan och jag stannade på pressbyrån på vägen till bussen och köpte oss varsin kanelbulle och jullan plockade även med sig en glass. På väg hem från bussen var det någon äcklig gubbe som stannade med bilen och frågade om jag ville ha skjuts, men smart som jag är så sa jag att jag bodde bara runt kurvan och då åkte han vidare.. usch sånt där tycker jag är lite obehagligt.

Fick nyss reda på att imorgon börar Oskar i vår klass, kulkul! :D
Nu ska jag fixa iordning lite inför imorgon och om jag inte mins helt fel har vi sovmorgon imorn igen? .. kan ju alltid hoppas, får ta mig en titt på schemat sen.



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0