HELG

hellu! .. lite dålig uppdateringen igen men jag kämpar på!
Nu är det söndag eftermiddag och helgen har gått, så vad har jag gjort? .. jo på fredagen så spenderade jag min kväll/natt med mina fina tjejor, vi käkade i Emmas lägenhet och sen drog vi på fest, sov bara fyra timmar den natten men det var det värt!

På lördagen skulle jag upp och döma p-98 i funbo, efter den matchen tog jag bussen till stan igen och mötte upp tjejerna och åkte och kikade på fotboll. Resten av dagen spenderade jag hemma och tog ikapp gårdagens sömnlösa natt!

Idag söndag har jag också varit och dömt fotboll Cash is king! sen hem duscha plocka iordningen lite på rummet och fixa allt nödvändigt inför imorn, kanske slår en pilng till någon vän och snackar lite skit också!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0