tiiisdag

Hej alla glada!! hade sovmorgon imorse till 11.25, otroligt skönt!
sen så hade vi lite engelska, spanska, samhällskkunskap och matte och sedan slutade vi för dagen!
Efter skolan så gick jag lite på stan ihopp om att hitta mig ett par nya skor och det gjorde jag också med dom fanns tyvärr inte kvar i min storlek så de blir väl till att kika vidare. Var också in en sväng på solo och kikade på en tröja som jag la undan tills imorn, Emma och Jullan ska hjälpa mig att välja färg ;).

Sen nu har jag precis ätit och ska väl snart börja lite smått på vårat svenska arbete och sen kanske jag och pappa tar en sväng till rasbo och kollar på när dom möter ssl sirius.



Bild på min kära kalss kamrat Jacob som lovat!


Kommentarer
Postat av: mathilda

SÖT ! :D haha <3

2009-09-08 @ 22:20:24
URL: http://thiildas.blogg.se/
Postat av: Emma

Jacob är så gulligull! <3 :D

2009-09-08 @ 22:37:54
URL: http://eemmq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0