vem du än är

STRESSAD, usch känner att det är för mycket just nu! massa läxor tills på tisdag och USA grejen som jag bara gått och dragit ut på, blir så arg på mig själv att jag bara sitter och inte gör någonting när jag egentligen borde styra upp mitt liv! kom igen nu Emma! Imorgon ska jag i alla fall göra klart allt plugg och prata med studievägledaren om mitt eventuella utbytesår, snälla snälla hoppas det inte är försent nu!

Matchen vann vi idag fressten med 7-0, skönt. Men nu ska jag soooovaa. Puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lisa Elander

Åh, vad kul att se att det är någon annan än jag som tänkt ta och tillbringa nästa år utomlands. Så från min sida och min åsikt; Go for it! :)

2010-01-13 @ 15:35:58
URL: http://lisaelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0