wonderful

Hola boys and girls! .. idag har varit ännu en kanon dag! skolan gick rätt fort och jag känner att jag hänger med.
Efter skolan så gick jag, Emma, Jullan och Frida och tog en fika och snackade, mycket trevligt! Sen var Frida tyvärr tvungen att springa till bussen medans jag, Jullan och Emma satt kvar en stund. Sen följde dom med mig till Solo för att hjälpa mig att välja färg på min nys tröja, fick bli en knall lila! visar bild sen! efter det var båda två tvunga att gå åt sitt håll. Jag skulle vara kvar en stund till på stan eftersom det var fotbolls träning kl 18.30, hade då turen att träffa på ALexandra och Erik som jag gick på stan med innan det var dags att ta bussen.

Smart som jag är hade jag glömt min ilägg i innegympa skorna så fick spela utan någon sula, så nu har jag lite skavsår under fötterna (y) , Jaja nu ska jag lägga upp en till bild på Jacob, för det ville han! sen så skulle jag också säga att han var bättre på spanska än Jullan. Nu Jacob har du lovat att jag är bäst!




Kommentarer
Postat av: ljunglöf

underbar dag var det! :)

2009-09-10 @ 11:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0