save toonight

Igår så stod det brunch på schemat tillsammans med familjen Jansson kl 11.00. Efter det tog vi oss in till stan för att bowla, jag kom tvåa! riktigt riktigt bra för att vara mig, måste haft flyt.
Sen så åkte jag, mamma och Johan till gränby centrum för att handla och kika lite, mötte även upp Alexandra där som åkte med oss hem.
När vi väl var hemma började vi göra iordning middag och sen rullade Emma, Julia och Frida in också. Mycket mycket trevligt! nu har vi nääästan bestämt oss för vad vi ska hitta på tillsammans i sommar. Och blir det som tänkt, kommer det blir helt underbart bra vill jag lova!!


Bilderna är dock från en middag i sommras



Kommentarer
Postat av: Anonym

O vem är du helt galet söta tjej på andra bilden? Du får mitt hjärta att smälta..

2011-07-28 @ 16:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0