tisdag

Skolan har dragit igång igen, känns faktikst ganska så bra!
Igår var jag på toppen humör, fick tillbaka ett prov och en inlämingsuppgift som jag skrev mvg på och det gjorde min dag bara bättre! tror även att det vackra vädret hade stor betydelse.
Idag efter skolan så cyklade jag och Amanda ner på stan, eller jag satt bakom henne, haha. Det var ju inte helt ofarligt när tjejen skulle börja cykla utan händer! crazy chick.
Vi parkade utan för Åhléns och gick en kortis på stan innan vi gick och satte oss vid bryggan och pratade i solen, mycket trevligt.

 


Nu ska jag kolla på svenska hollywoodfruar om jag spelade in igår


Kommentarer
Postat av: Amanda

haha emma du kan alltid lita på mig. även när de gäller på cykeln !! HAHA :D

2010-04-13 @ 20:35:38
URL: http://amandamariee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0