have you ever tried sleeping with a broken heart?

Lördag hemma hela dagen och tog det lugnt, vi tre tiden åkte vi och firade mina kära farmor. sen hem snabbt som sjutton och duscha innan det bar av in till stan. Åkte till Fålhagen och träffade alexandra och lite folk. Sen drog vi vidare till Bälinge på lokalfest, mötte upp Amanda och c.o där och hade en helkul kväll!
vid två tiden kom jag och Amanda hem till henne, låg och pratade en stund innan vi somnade.
Vaknade upp vid tolvtiden och resten av dagen gick vi bara runt i myskläder, kika på TV och åt. mys.
Åkte hem vid fem och nu ska jag plugga plugga plugga till engelskan imorgon

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha både du och jag vet att de inte kommer ske !!! haha , sitter fortfarande och myser med mina sovkläder (a)

2010-02-07 @ 20:06:57
URL: http://amandamariee.blogg.se/
Postat av: Emma

haha ja (a) .. men vi kan iallafall låtsas? måste ju se köping också, jäkla mycket man ska hinna med

2010-02-07 @ 20:54:06
URL: http://eemmq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0